Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 20:25   #213
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Buggiskalesjen går ned til bøylen, som er midt på baggen. Altså har den en stor og lun kalesje. Baggen er også dyp, så ungen ligger godt og lunt nedi der. Den kommer i tillegg med "stormtrekk" eller hva_har_du til å feste på baggen som luner enda litt mer.
Så, man trenger ikke simo for det.



Jeg syns ikke kalesjen på Buggisen er så lun som Simo'n altså! Det er ikke tett rundt bagen under kalesjen der bagen er festet (borrelåsene). Flere gliper der, som gjør at jeg gjerne bytter til Simo-vogna når babyen skal sove ute i kuling og vintervær. Simo'n er vind og regntett, mens Buggisen ser det ut til at jeg må impregnere. Regn/stormtrekket til Buggisen er luftig og ok, men ikke helt tett foran ved føttene til barnet.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat