Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-17, 20:05   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke kjøttfrie farser er best?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Oh! Gleder meg til å teste det! Jeg lager min egen mayo som jeg digger, men liker den helst med tilsatt smak da (feks aïoli, med søt sennep og karri, remulade, som påleggssalater osv), ellers er den eneste ferdigkjøpte majonesen jeg har likt Follow your heart sin (Life, Sunkost). Den er helt fantastisk men så dyr at jeg nekter å kjøpe den. Satan perkele for en pris. NESTEN*så den er verdt det da.
Har du prøvd den liquid smoken de selger på Meny og Mega? Er den veldig annerledes fra den? Jeg har brukt den i mange år. Lager "bacon" osv av det, laget røkelaks (av gulrøtter, sambos familie var helt sjokkerte over hvor likt røkelaks det var faktisk) med den.

Tenk, jeg har ikke ant at noe sånt fantes (og jeg beveger meg en del i kokkekretser) så for meg var det en åpenbaring. Jeg har stått som en idiot på kjøkkenet og laget røyk i en kasserolle, på gammelmåten.

Sender deg forresten en PM med et lite tips

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat