Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 08:40   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AP slutter å spandere alkohol. Er det vanlig å spandere?

I organisasjonslivet jeg kjenner har det variert veldig. I partiorganisasjonen jegkjenner har det vært vanlig med to-tre glass til type festmiddager på landsmøte ol. Andre ting har gjerne vært til selvkost. I studentpolitikken kunne det variere mellom veldig lite penger til et arrangement og selvkost, til litt vel mye fri flyt. I studentkulturen var fri flyt regelen.

Jeg jobber i høyskolesektoren i staten og her er det vanlig å få aperitiff, to glass vin og noen ganger avec. Jeg drikker aldri konjakk eller andre ting til kaffen, så jeg ville foretrukket et glass vin til i det som noen ganger blir lange bordseter. I det siste har jeg drukket mye alkoholfritt på tilstelninger på jobben. Times are achanging og jeg må være sharp.

Da jeg var studentrepresentant på festmiddager og konferanser for tjue år siden var det helt fri flyt av alt. Det samme gjaldt forvaret, der jeg var marinefrue i noen år på midten av nittitallet. Fri bar og brede seil over Nordsjøen. Det har endret seg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat