Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-17, 15:10   #72
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Floksas California-tråd

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den skogen har jeg notert på min liste også. men det vil jo bli fryktelig mye kjøring siden vi, eller mannen vil til Sedona og det ligger helt andre veien.

På min søken på opplevelser for noen dager siden så leste jeg om en jernbanestrekke med et sånt "Tilbake til Fremtiden"-tog. Noen som vet hvor jeg mener?


Hvis dere vil ha med dere Sedona så blir det innmari lange kjøreetapper om dere skal ha med dere SF også. Vi har kjørt strekningen Las Vegas - Grand Canyon - Sedona og det er en ganske lang dagsetappe. Fjellene i Sedona er utrolig flotte! Fra Sedona kjørte vi til Palm Springs. Der hadde vi noen dager ved bassenget før vi kjørte videre til LA. Det går fint å kjøre hele strekningen fra Sedona til LA på en dag, men store deler av dagen går med til kjøring

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat