Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 09:13   #24
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva avgjør publisering av kriminelle?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Northug er i høyeste grad i «offentlighetens interesse». Bilen han kjørte var en sponsorbil, noe som gjør at «omtaltes identitet eller samfunnsrolle har klar relevans til de forhold som omtales». Dessuten stakk han vel til overmål av fra åstedet, mener jeg å huske, og prøvde å legge skylden på passasjeren, eller noe slikt. Så regelen om å offentliggjøre for å skåne uskyldige for mistanke slo vel også inn. Jeg syns det var ganske mange tungtveiende grunner for å offentliggjøre navnet hans.

At fyllekjøringen til Petter Northug er av offentlighetens interesse er jeg helt enig i. Av alle de grunner du skriver. Jeg synes derimot det var helt unødvendig at media nå skrev om at Thomas Northug er tatt for fyllekjøring. Det er kun fordi han er broren til Petter det er av interesse. Selv om han har vært en god skiløper tror jeg ingen hadde kjent igjen navnet (og dermed hatt interesse av saken) hadde det ikke vært for broren.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat