Tråd: Brødboksen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-18, 00:23   #53
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er det noen sjanse for at de gjenoppstår fra asken? De har jo splitter nytt logistikksystem. Og brødbokser. Og leverandører og bud og kunder. Går det an å kjøpe denne typen konkursbo?

Jeg kjenner at jeg nok hadde klart å legge inn faste brødbestillinger nå, når jeg har skjønt at de kan bli borte.

Vet du, jeg synes hele opplevelsen fra bestilling og til levering var utrolig bra. Kommunikasjon med dem også, når vi trengte det. Kjappe med å svare og enkelt med chat. Svært god appløsning, oversiktlig og uten unødige trinn. Når jeg faktisk tenkte på at det var synd fordi jeg synes hele konseptet og kundeopplevelsen var så god, ja, da er det bra! Jeg er veldig til å legge merke til sånt, og skryte av slikt når jeg opplever det. Synd at de gikk inn.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat