Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 13:33   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til 4-åring

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes også det er unødvendig å komme med kommentarer av typen "hvis du absolutt skal snu henne" og "hva hvis hun bestemmer seg for å sitte løst" til noen som vil snu en fireåring. Særlig når spørsmålet er noe helt annet, tror Storm er orientert nok om problematikken.

Jeg forstår godt at en på 4 år vil snus jeg, og jeg ville nok vurdert å kjøpe et framovervendt sete. Jeg har heller ikke hørt om beltestoler som går fra lavere grense, og den siste kiloen kan jo ta tid.

Det at jeg i det hele tatt har en fireåring som sitter bakovervendt, tilsier vel at jeg ikke tar lett på det å snu.

Takk for tips, Sonja, skal sjekke ut den typen stol.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat