Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 11:45   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du bygget hytte?

Vi holder på med hyttebygging, men helt ærlig så er jeg ikke helt inne i alle detaljene siden det er kjæresten min sitt prosjekt (påbegynt før vi ble sammen). Hytta blir mye større enn det dere har tenkt dere og veldig mye skal gjøres selv. Grunnmuren, sprenging av tomt osv er gjort før snekkeren kommer. Han har fått en mnd på seg til å gjøre så mye han rekker, det han ikke rekker skal samboeren min gjøre selv. Hytta kommer nok på godt over 1 mill, men det skal da deles på to familier.

Hytta til naboen der ute kom på 750 000 mesteparten inkludert, gjort av snekker. Tror den er på ca 100kvm, men der sto grunnmuren fra før. Snekkeren holdt på i 2mnd.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat