Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 19:39   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

En mellompuddel høres ut som en greit alternativ. Dere bør ha en allergivennlig hund og de som er mest allergivennlige er ofte rimelig røytefrie, vi finner ikke noe pels fra hunden vår hjemme, det er mulig at det blir noe i vår om han f.eks ruller seg på et teppe og vinterpelsen fastner der, men ellers ikke noe. Vi har en røytefri og allergivennlig Bolonka. jeg reagerer mindre på ham enn på Vichon Havanais som vi hadde tidligere.

Noe drar jo hunder inn, men det hjelper å tørke av dem om det er vått, eller skylle av beina.

Når det gjelder puddel så skulle jeg sjekke oppdrette nøye, noen av dem kan være litt skarpe eller kanskje redde, men de fleste er flotte dyr er min erfaring.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat