Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-18, 14:23   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi har også krav om 3000 m innen 15 min hos oss i brannvesenet. Mitt inntrykk er at dette er noe de fleste som trener greit klarer. En kollega av meg på adm.avd testa i høst. Hun løp på 15:25, uten å ha trent spesielt på løping. Men hun trener et par anger i uka, mest styrke og ballspill. Dette er på bane da. Men med litt øving/trening, og om det virkelig gjaldt, hadde hun nok klart det på 15 min.

Jøss. Jeg løper nesten daglig og er som sagt ikke i nærheten... Men jeg har ikke løpt daglig så lenge, da

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat