Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 21:34   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jobbet med IT-support, så jeg har faktisk møtt noen slike.
Og det er sant som han på filmen sier: noen mennesker bare "drar ned rullegardina" og nekter å ta inn det du sier. Litt sånn "jeg skjønner ikke, skjønner ikke, skjønner ikke", også er de sure på meg fordi jeg ikke klarer å få dem til å forstå.

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

Og hva er forskjellen på en hardisk og en PC?

Harddisken er én komponent inne i PC-en. Mer spesifikt den "arkivskuffen" du lagrer alle dataene dine på: dokumenter, bildefiler, lydfiler og programmer (som Word, Excel, Outlook og Windows).

"PC-en" er hele greia. En fungerende PC består av mange komponenter, som for eksempel minne, skjermkort, harddisk, strømforskyning m.m.

Når man snakker om en stasjonær PC (i motsetning til en bærbar), så omtaler man vanligvis "boksen" som PC-en. Det andre er "skjermen", "tastaturet" og "Musa". Men du kan også omtale hele greia (boksen, tastaturet, skjermen og musa) som "PC-en".

Det er feil å kalle "boksen" for harddisken, selv om veldig mange gjør det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat