Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-20, 12:38   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Venne seg til nytt hårvaskregime

Jeg hadde hår som måtte vaskes hver dag, men har i flere år nå vasket det en til to ganger i uken. Husker ikke helt hvordan jeg kom dit, men jeg hadde en eksperimentell periode for noen år siden. Prøvde å bare skylle det, sånn som Polyanna, men det ble aldri bedre. Deretter prøvde jeg ulike alternative vaskemåter, bl.a. å vaske med natron og skylle med eplecidereddik. Det fungerte ikke så bra, og ihvertfall ikke den gangen jeg brukte bakepulver i stedet for natron. I en periode vasket jeg med en blanding av egg, honning og sitronsaft, og det fungerte bra. Men det er litt styrete, og man bør skylle med kaldt vann, så jeg gikk tilbake til å bruke en eller annen mild sjampo fra helsekosten.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat