Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-21, 12:45   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Hmm ... jeg vet at han som var her, snakket om demontering og bortkjøring av kjøkkenet, men i tilbudet kan jeg ikke se annet enn demontering av fliser og veggplater. Så det må jeg spørre om. Jeg tror ikke jeg tar sjansen på å gi bort mot demontering. For det første er kjøkkenet vi har nå, veldig slitt, så det spørs om noen vil ha det, og for det andre så synes jeg det høres risky ut at hvem som helst skal komme inn hit og demontere. Hva om de ødelegger noe - da har jeg jo ingen rettigheter.

Uansett, takk for alle svar. Ut fra innspillene fra dere har jeg nå samlet noen spørsmål til tilbyderen. Hvis jeg får de svarene jeg håper på, tror jeg jaggu meg at vi tar sjansen på å bestille.

Jeg kan for øvrig ikke fatte og begripe at folk synes oppussing og renovering er stas. Det er bare stress og pes og virkelig ikke gøy i det hele tatt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat