Tråd: Beat for beat
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-07, 09:54   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Når man først snakker om Skavlan, jeg ble ganske sjokkert over at NRK lar seg bruke av diamantindustrien til å spre det glade budskap, ikke ett eneste kritisk spørsmål.

Det var et så gjennomsiktig stunt nå når Blood Diamond har kommet på kino.

Eller, egentlig ble jeg ikke så sjokkert, jeg fikk egentlig bare bekreftet hvor dustete det programmet var.

Når han da fulgte opp med verdens mest intetsigende, flaue intervju av Amy Winehouse (som var grunnen til at jeg satt og switchet mellom Top Gun og Skavlan) fikk jeg hvertfall bevist for meg selv at jeg ikke har havnet i Skavlan-generasjonen. :grøss:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat