Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 15:44   #43
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg idag?

Dette er så tråden for meg! Mørkeblå gravidkosebukse med knær, i bruk på ørtende dagen. Den er meget anvendelig, og kan brukes som pysjbukse når man våkner og er kald, og fungerer like godt ved levering i barnehagen noen timer seinere. Det er helt sikkert gulp på den også.

Videre: Svart, slitt amme-bh fra Hot Milk, en gang pen og med strasspynt. Blå Boob t-skjorte med ymse flekker. Jeg har ikke dusjet i dag, mannen er utenlands og jeg har prøvd meg på morgenlogistikk med to barn aleine for første gang. Svaret på det siste spørsmålet er åpenbart nei.

Accessoiret mitt veier opp: Nybadet baby i Nøstebarnull. (Jeg pleier å bytte bukse før jeg henter i barnehagen, altså, og jeg har ikke for vane å levere i pysjen, heller.)

Bluen! Søtesitrusen hørtes også smashing ut.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv