Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-17, 08:58   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpe elektronisk gavekort hos Amazon?

Sjekk om det finnes en lokal Amazon. Jeg handlet for eksempel alltid hos Amazon.de da jeg bodde i Tyskland. Min sønn fikk gavekort fra Amazon.co.uk og vi måtte da betale mye høyere forsendelseskostnader pluss vente lenger på ting, så det var egentlig litt plundrete.

Hvis det er lov, kan jeg legge til at Amazon liksom er sånn butikk som har "alt" (jeg pleide å kjøpe helt vanlige forbruksartikler der (type kladdebøker og såpe), ikke nødvendigvis gaver), så jeg ville syntes det var rart å få et sånt. Min sønn derimot!!! Men de har jo alt, som sagt, så det er jo en grei gave å få sml. med mye annet,


Sist redigert av liefje : 05-01-17 kl 09:06.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat