Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-18, 20:24   #72
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Etter at Mellomste flyttet har jeg måttet se alene på fotballEM og -VM her i huset = kjedelig. Med leieboeren i huset og Eldstes kjæreste som nabo så har jeg selskap og diskusjonspartnere = gøy. Den ene kan alle navn og lag de spiller på til vanlig. Den andre er fotballspiller og kan forklare alt på en grei måte. Det er gøy med selskap.

Jeg har en 10 år gammel fotballnerd som kommenterer uavbrutt og forklarer alt om alle, det gjør meg glad, og det får helt ubevisst opp min interesse for fotball også. Blir rett og slett revet med av at han er så engasjert.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv