Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-20, 10:17   #305
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det bruker å koste ca 1,30, litt dyrere nå. Vi leier to hus, to uker, og i dag bestilte jeg DFDS billetter da vi skal til Sjælland med liten elbil 30 kWh. Så slipper vi å kjøre Sverige og lure på hvor og hvordan vi skal lade. Vi er litt ferske.

Tenker at vi kjøper mat i dagligvarebutikk og det er tross alt billigere enn hjemme, kanskje blir det åpnet for harryhandel i Tyskland. Lite fornøyelsesparker og shopping på oss. Hyttene har sykler og SUP brett. Hyttene var ca 30% rimeligere enn de jeg spurte på langs Oslofjorden og sørover.

Kursen var for noen år tilbake 0,8. I hodet mitt ligger den fortsatt i det segmentet. Det er rimeligere der uasnsett, men ikke til å gå av skaftet for. Men sååå hyggelig i danske butikker.

Sommerhus med sykkel høres veldig hyggelig ut. Jeg ser for meg meg selv i solbriller og flagrende gevanter med en flaske vin og ostesmørbrød i sykkelkurven.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat