Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-20, 14:16   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Sauda?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Er det ikke badeland i Sauda? Søster har hytte litt sør for Sauda, de reiser dit for å bade når været er for vrangt, men de bor i en større by til vanlig så jeg tror ikke shopping har stått på programmet. Utover noe skokjøp i nettopp Sand...

Aner ikke.

Uansett vil jeg på kafé. :sta:

Vet om Brynes konditori, men jeg tåler ikke gjærbakst, og det er det de har der.

Jeg bor også i en større by til vanlig. Men jeg er drittlei av å være på hytta i naturen i pøsregn og et ensifret antall varmegrader.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat