Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-18, 21:00   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barn og mobiltelefon

Du kan iallefall registrere at nummeret brukes av barn hos operatøren, da kan de legge inn sperrer på dyre telefontjenester. Ellers kommer det vel an på hvilke innstillingsmuligheter det er på telefonen. Jeg vet at på de der mobilklokkene med GPS til barn kan man legge inn sperrer på antall nummer som kan ringes.

Vi har heller aldri hatt problemer med at ungene ringer mye. Bortsett fra mitt nummer som jeg har fått dem til å øve på(greit å kunne låne andres telefon når de har glemt telefonen eller er tom for batteri), så tror jeg ikke de kan noen nummer utenat. Så det begrenser seg til de nummerene de har lagret på telefonen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat