Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 20:30   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?

Jeg ble påtvingt et sånn bekjentskap - mannen fant seg en sykkelkompis og han hadde ei som vi da som par skulle omgås. Jeg holdt på å bli GAL! Det var et evinnelig mas om å møtes, og kunne vi ikke den dagen hun foreslo så kom hun opp med hundre alternative dager vi kunne møtes. Og når vi møttes så var ALT feil, og hun var så nedlatende og stygg mot mannen sin og svarte både han og ungene på en helt utrolig ugrei måte.
Vi avslo tilslutt hver gang hun prøvde at vi skulle møtes, og jeg tror vi holdt på mellom 1-2 år før hun ga opp å ringe / be oss. Møtte henne faktisk forrige uke ( to ganger, til og med) og vi snakka svada i ett minutt før vi gikk videre uten engang å si badet. Alt er rart.

Men over til poenget, jeg kvitter meg med sånne. Jeg orker det ikke! Fordi jeg ikke har overskudd til sånn... Og har jeg sånne kollegaer så må jeg bare holde meg unna. Sikkert uprofesjonelt, men jeg har gode kollegaer jeg heller bruker tida mi på.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat