Tråd: God håndkrem
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-18, 22:25   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God håndkrem

Jeg synes også L'occitaine lukter noe voldsomt, og på meg svir den veldig i sprekkene oppå hendene. Jeg har fått den av folk som sier "denne lukter ingenting" så det er ikke forskjellige typer vi har prøvd heller.

Den eneste jeg klarer å bruke er Locobase Repair. Men den er så fet at jeg ikke føler at jeg kan ta på noe annet på ganske lenge. Og hvis jeg smører rett før jeg legger meg, klarer jeg ikke å slappe av og ligge slik jeg pleier å ligge. Jeg smurte nå for en halvtime siden, men bare oppå, sånn at jeg fortsatt kan skrive på pc-en. Med et tykt lag et par ganger om dagen blir sprekkene raskt bedre hos meg.

Forresten så tjuvlånte jeg en vanlig håndkrem på jobb her om dagen som var veldig ålreit. Lurer på om det kan ha vært DrGreve.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat