Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-18, 08:51   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beltestol: Med eller uten stropp for bedre belteføring over hoftene?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jepp, da tenker vi likt. Tror det blir uten stropp. Kjipt hvis det blir diskusjon om et par år at stroppen er ubehagelig. Og jeg vet ikke hvordan det er nå til dags, men da de eldste barna brukte beltestol som 10 åringer så gjorde jo ingen andre det, og ser for meg at "... bruker babystol" fort kan komme Jeg velger ikke stol utifra det altså, men har vel følelsen av at den stroppen kanskje er smartere for de minste som snus tidlig.

Ja, enig. Storebror var den eneste som brukte beltestol som 10åring selv om han nesten var høyest i sitt kull, så jeg tror at med en sånn stropp hadde han streiket. Jeg må likevel innrømme at jeg synes det ser aktuelt ut dersom vi ender med å snu lillebror når han er ca 3,5, så jeg skal vurdere det da. Han sitter i et bakovervendt sete nå som jeg ikke tror holder til han er 4, men med vår størrelse på barna holder ingen seter lenger enn 4 så nytt sete for et halvt år utgår.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat