Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-18, 15:28   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til stor jente (str. 12 år+)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Skal sjekke Wow, men kikket nettopp på KappAhls nettsider - grusomt! Den hvite t-skjorta i innlegg 2 er derfra.

Wow ser bedre ut, ja. Der har vi ikke vært så mye. Ellers har vi funnet noen gode, ikke så åletrange olabukser med høyt liv i barneavdelingen på Cubus - kjøpte en i str. 14 år, jeg også!

Nå vet jeg ikke helt hvor lite smal hun er, men jeg synes du skal være litt forsiktig med å ta henne med til Wow uten å ha tittet litt selv først.

Klærne på Wow er veldig smale i snittet, og snuppa mi måtte gå opp veldig mye i størrelse for at det ikke skulle bli trangt. Dette var en egenskap hun likte tidligere da hun var veldig tynn, men nå er hun mer normal i fasongen og reagerte litt på at hun måtte så mye opp i størrelse. Datteren min ligger midt på grafen for høyde kontra vekt for sin aldersgruppe - altså midt på 50 %, så hun er verken bred eller smal. Men på Wow ble det allikevel for trangt nå.

Så vi har beveget oss helt over på voksenbutikker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat