Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-18, 10:38   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor få tak i figur av par i sølv m/hjerte?

Takk for tips. Sofies Villa er sjekket ut, men skal sjekke den andre dere nevner. Butikken er en diger interiørbutikk på Byrkjedalstunet som ikke kan sende varer da det er langt til et postkontor. Men hun skjønte hvem figur jeg mente og sa de var tomme, men har ikke fått svar igjen etter jeg spurte om leverandør av denne figuren. Ikke har de bilde av den heller. Men den på Børscompaniet går ikke ann å kjøpe eller legge i handlevogn? Den er veldig lik den vi hadde tror jeg. Har jo ikke bilde av den heller, og den ble i 1000 knas så gikk ikke ann å ta bilde av etterpå heller. Hater besøk av uoppdragne hunder som hopper opp i vinduskarmen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat