Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-13, 19:20   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potetmos til mange

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg også vil anbefale den fryste posen med mosede poteter. Den blir god med salt og pepper, og masse smør. Jeg ville nok laget hjemmelaget potetmos om jeg skulle servere til middag som du skal, men jeg ville hatt noen poser av de fryste mosede potetene i bakhånd, for det går superkjapt å lage mer om det ser ut som det skulle være for lite. Man skal liksom bare koke den opp, så er den ferdig.

De fryste potetene til potetmos er kjempegode! Anebfakes virkelig, hvis man ikke gidder å koke. Bruker dem av og til i travle hverdager.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat