Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 18:01   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som har hatt undercut

Jeg har undercut på kort hår nå, men har også hatt det på langt hår, og det har ikke vært noe problem egentlig når det har vokst ut igjen. Det skjules jo av håret over.
For øvrig så har jeg ikke i utgangspunktet så veldig tykt hår, men det ser ikke tynnere ut selv om jeg har undercut. Spesielt når jeg har kort hår, så er det så mye lettere å style! Jeg trives veldig godt med det, og hver gang jeg har latt det vokse ut til normal sveis igjen, så vil jeg tilbake, fordi det er så kjedelig uten.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat