Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 18:18   #15
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til dere som har hatt undercut

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er ingen tvang. Spørsmålet var ikke egentlig ment for noen spesielle, men mer meg selv.

Jeg har veldig mye kort ettervekst i nakken, men alt har grodd ut nå. Har siklet på sånn sveis såååååå lenge.... men.. arrgh. Må liksom hele tiden ha nok til "hentesveis". Men kan jo hende jeg har det uansett.

Har ikke følt meg tvunget. Kom med et velment råd. Jeg klarer dessverre ikke ta med i beregningen hvilke sykdommer du har som jeg burde ta hensyn til. Det som ikke fram i tråden. Du spurte om du turte, jeg kom med min erfaring. Men da kom det frem at det var sykdommen din det sto på.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat