Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 14:11   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tekster om Marie Kondo

Det var to veldig interessante perspektiv, Tally! Takk.

Jeg har ikke sett showet hennes, eller lest bøker eller prøvd meg på teknikkene hennes. Det jeg imidlertidig har gjort siste tre månedene er å leve med mindre enn tredjedel av det jeg eide for et halvt år siden. I september kastet vi eller gav bort ekstreme mengder av det vi eide. Klesskapet mitt ble krympet kraftig, gamle leker, puslespill, bøker og cd-er ble gitt bort til loppemarked. Ting vi fant i øverste skapene på kjøkkenet, innerst i "roteskapet", i kjeller og på loft ble gitt bort eller kastet.

De tingene vi hadde lyst til å beholde, men ikke har plass til der vi nå bor midlertidig mens huset vårt kun har yttervegger og tak ble stuet bort på lager.

Det jeg har lært er at minst 10 av flytteeskene som bare måtte bli med oss i leiehuset er enda ikke pakket opp, det som er i de haugevis av flytteeskene som står på lager har vi ikke savnet et sekund og skal få en seriøs vurdering før det flyttes inn i huset når vi flytter hjem. Vi klarer oss rett og slett med mye færre ting enn vi trodde vi trengte.

Jeg kan ikke love at vi takket de ulike tingene hver for seg før vi kastet eller gav bort, det hadde vi rett og slett ikke tid til, men at vi ikke er alene om å ha alt for mye ting er jeg ikke et sekund i tvil om.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat