Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 15:59   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To tekster om Marie Kondo

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg hater ikke Marie Kondo, men jeg kan bli litt svett av hvordan enkelte folk rundt meg blir nyfrelst på de merkeligste måter. Men kan få samme følelse av holdninger til barneoppdragelse, kosthold og trening også. Alle som plutselig skal moralisere veldig og er nyfrelste kan bli litt ...slitsomme. Og det kommer fra en person som sikkert kan være irriterende PK og skikkelig på så mange områder.

Synes det var interessant å lese tekstene. Kanskje jeg skal driste meg til å se den andre halvparten av første episode på netflix.

Den er jeg enig i. Spesielt når det er såpass krevende ting at det blir helt urealistisk å forvente at andre enn idealister skal gjennomføre noe sånt.

For min del syns jeg det var litt forfriskende å se en serie om normale folk og ikke bare hoarders eller minimalister med et møbel i hvert rom. Tok med meg noen tips selv om jeg nok ikke er så gira på den spirituelle delen. For min del er vel det som passer meg best, jeg har aldri funnet metoder eller selvhjelpsbøker som passer meg 100%.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat