Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 18:12   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To tekster om Marie Kondo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man skal jo ikke BARE beholde ting som gir glede. Man skal jo også beholde det som er nyttig.

Men det er vel det mange har misforstått, at dette med sparks joy betyr at man bare skal beholde ting som gir glede.

Det finnes jo en haug med metoder og ikke alle passer for alle. Blant annet hørte jeg nylig om en metode der man pakket alt i flyttekasser som var sortert i ulike kategorier. Så skulle man bo oppi alle disse kassene i en måned eller to og ta ut ting etter hvert som man fikk bruk for dem. Og alt som ikke var pakket ut når man var ferdig skulle gis vekk. Mens jeg jo har mange ting jeg ikke bruker hver måned, men som jeg allikevel har bruk for. Så for meg hadde det blitt en alt for radikal metode.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat