Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 10:19   #376
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg syns ikke man trenger å unnskylde seg med at man er sliten i hodet når man irriteres over høye lyder fra hagearbeid. Noen mener det er lov med hva som helst av bråkete utstyr og gjerne når som helst også, for det er jo bare hagen og huset og... Det er fullt lovlig å bli sliten av de lydene om man ikke er sliten fra før av. Den mentale helsen til ganske mange utfordres av at det vanskelig å unngå å utsettes for sterke eller skarpe eller høye lyder.


Enig. Ettermiddager og helger i sommerhalvåret blir fort fulle av støy fra hagearbeid eller generelt utendørsarbeid når hver nabo skal klippe plen en gang i uka, høyttrykksspyle biler, terrasser og oppkjørsler, trimme hekker og busker, snekre litt, sage ved med motorsag og så videre, og ikke alle tenker at kl 22 om kvelden er et lite hensynsfullt tidspunkt å klippe plenen på heller (jeg priser meg lykkelig over at barna soverom vender vekk fra alle naboer). Det kan fort bli noe hver eneste dag og jeg synes ikke det er spesielt rart å bli sliten eller irritere seg litt over det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv