Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 11:19   #20
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som ikke har vaskehjelp - hvordan organiserer dere husarbeidet?

Vi bruker "Innfallsmetoden" Når gulvet vokser oppover støvsuger vi. Når gulvet er klissete så vasker vi.

Da jeg en gang i tiden var i full jobb og med små barn så var det matinnkjøp, klesvask og støvsuging som ble gjort. Helgevask er noe 1950-tallets mødre drev med, men de hadde kun det å gjøre.

Slit deg ikke ut på husarbeid og høye krav til hvordan du skal ha det. Slikt blir man syk av. Hygiene på kjøkkenet er viktig for å unngå å bli syk. Støv tåler de fleste. Ta et rush en gang i måneden. La barna delta på ulikt vis.

Etter å ha blitt kreftsyk så har jeg blitt veldig avslappet i forhold til slike ting, fordi jeg ikke makter å gjennomføre rett og slett. Innser også at det er ikke det viktigste i livet å ha rene gulv til enhver tid og et ryddig hus. Sånn passe er helt greit....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat