Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-23, 08:05   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg egentlig en blender?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg bruker min blender til knusing av kjeks,nøtter, purreing, smooties, supper. Stavmixeren kan gjøre mye av dette, men krusning av is eller frosne ingredienser fikser den ikke. Og ting tar mye lenge tid hvis jeg skal bruke stavmixeren istedenfor blenderen.

Jeg ville i ditt tilfelle bare latt være å kjøpe en ny, og så sett om du savner den.

Ja, det blir nok til at jeg gjør det. (Foreløpig virker den gamle, altså, men det luktet som sagt skikkelig svidd i går.)

Det du nevner bruker jeg food processor til.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat