Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-16, 10:32   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Vi hadde konfirmasjon hjemme i 2014 og 2016. Den oppussingen som foregikk før dette ville foregått uansett, vi bor i et renoveringsobjekt.

Før det første selskapet kjøpte vi hvitt servise på Ikea (sånne som kommer i pakker med både små, store og dype tallerkner), duker på Jysk (på rull) og lånte bord/stoler på mannens jobb. Ei god venninne sto for borddekorasjoner og to av venninnene mine serverte på kjøkkenet. Maten ble bestilt hos det lokale cateringselskapet. Fotografier tok vi i hagen på selve dagen med fotodyktige famiiemedlemmer bak kameraet.

Faktisk var det mindre stress enn jeg fryktet på forhånd og jeg var betydelig mer avslappet på runde to.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat