Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 08:32   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til damer midt i 40-åra (43-47): Farger dere håret?

Denne tråden har selvfølgelig fått meg til å finstudere håret mitt enda mer. Jeg tror noe av grunnen til at jeg ikke føler for at jeg trenger å gjøre noe med det er todelt. Delvis at jeg har såpass leverposteifarget hår i utgangspunktet at det ikke er noen voldsom forskjell, og at det grå håret som kommer faktisk skaper litt liv i håret med en svak fargekontrast. Så egentlig får jeg striping av håret helt gratis.

Forskjellen er jo at det grå håret er mye "sprøere" og oppfører seg helt annerledes, så de siste årene har jeg nesten fått nytt hår.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat