Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 16:24   #294
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Forteller alle i din omgangskrets villig om sexlivet sitt, rine? Eller er det noen som er mer privat av seg?

Nei, det ville vært særdeles underlig og uvalig, hvor får du det fra? Jeg snakket om disse (to personer, en nær venn og en litt mer perifer) som noen her mente av for sjenerte til å fortelle at de har migrene, og sa at det var usansynlig at de kunne være åpne om langt mer private ting enn migrene.

My; Jeg kan love det at jeg blir langt mer av at noen dikter opp migrene for å forsvare botox enn av at folk tar det av forfengelighetsgrunner. Jeg synes ikke noe om sistnevnte, men blir langt mer oppgitt og irritert over folk som ikke kaller en spade for en spade.
Helt uten at jeg er så glad i spader at jeg stemmer Frp.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat