Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-18, 20:51   #4
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charterreise - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Dette hotellet på Kypros er også veldig bra:
https://www.ving.no/kypros/ayia-napa...leryOpen=false

Fin beliggenhet ved sandstrand, tre vannsklier som kanskje er litt små og god all inclusive. Lang strandpromenade i begge retningar nedanfor hotellet.
Ulempen er at det er altfor masse folk klemt inn på eit lite område. Eg har vore der to gangar og siste gangen fekk eg rett og slett klaustrofobi i bassenget. Hyl og skrik og ungar med svære badeleikar overalt. Men 9-åringen kjem til å elske Teen Lounge! Min 9-åring fekk masse nye venner der i fjor.
Kort veg å gå til sentrum av Ayia Napa, men der er det full fest kvar kveld og ikkje spesielt familievennlig....
Men tivoliet er verdt eit besøk!

Når var dere der (når på sommeren)? Hørte dere noe ståk fra festlighetene i sentrum? Hvor jeg forøvrig var i min pure ungdom og festet.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat