Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-18, 10:40   #100
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk det

Vi får igjen ca. 15000 til sammen. Jeg har hatt ekstratrekk på 1500 kr/mnd. i mange år, etter noen litt kjipe baksmeller. Skjønner ikke helt at ikke tabelltrekk skal kunne håndtere dette mer riktig. Nå har jeg ny jobb, må se om jeg må justere skattekortet, må bare få en lønnsslipp først så jeg vet hva jeg skal føre opp av diverse tillegg. Jeg ønsker at vi skal gå ca. i null, sparer i pensjonsfond og betaler ned huslån og det er det vi kan gjøre av sparing slik ting er nå. Skatteetaten er ikke spesielt gunstig som spareprodukt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat