Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-19, 13:59   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man vil ha baderom ala førtitallet, men man er stuck med terracotta fra 1991

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er dører og skuffefronter i standard størrelser slik at de er lette å skifte? Uansett tror jeg du vil kunne få et HELT annet uttrykk om du bytter hele skapet med vasken, men igjen, pris. Skal det bli overkommelig må det bli Kvik eller Ikea, og det er jo begrenset hvor mye bedre det blir.

Men en malt løsning av denne her, for eksempel?


Det er ifö, men gammelt. Jeg ser at det Ifö har nå er hvitt eller sort, og i all hovedsak skuffer, ikke dører og skuffer slik det er nå.

Jeg har egentlig en idé om å kjøpe en fin gammel kommode eller et radioskap, og montere en vask på. Det hadde jeg glemt litt faktisk. Nå med duskabinettet så kan jeg faktisk ta opp igjen den ideen.

Helt enig i at møblementet er med på å gjøre det traurig. Samtidig er jeg litt på å ikke bytte for mye av ting som tross alt funker. Argh, det er vanskelig å finne en balanse mellom å ikke bli deppa hver gang man går på do, og å være litt fornuftig og bærekraftig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat