Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-19, 07:49   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandnes, Stavanger, Preikestolen uten bil?

Nå er det 2,5 år sidan sist eg var der borte, så eit forbehold om endring (sjølv om skal ein tru media, stemmer det neppe). Eg synes det er nokså håplaust å basere seg på å reise kollektivt i regionen. Det er veldig mykje som er basert på halvtimesruter og overganger mellom bussar som er sårbare for forsinkelser. Sist eg prøvde å reise kollektivt frå 3 km. utføre Sandnes sentrum (med tettbygd boligområde heile vegen) til Stavanger, var i 2013. Då brukte eg nesten 2 timar. Slik var det då eg budde det på nittitalet og. Mi erfaring er at med ein gong ein beveger seg i område der det ikkje går tog (toget går mellom Stavanger sentrum, Hillevåg, Hinna, Sandnes sentrum, Klepp st., Bryne sentrum ...) er det vanskeleg å komme rundt utan bil.

Vi pleier å leige bil når vi er der.


Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Er det andre turer med fin utsikt eller fin terreng som er lett tilgjengelig?

Dalsnuten er ein ganske kort gåtur (til fjell å vere, 1-1,5 time) til ei veldig flott utsikt over både Sandnes og Stavanger.

Jærstrendene er og verdt eit besøk.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat