Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-19, 11:15   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandnes, Stavanger, Preikestolen uten bil?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Preikestolen er en grei gåtur. Den er blitt veldig mye bedre de siste årene (er jo selvsagt mye stigning da).

Om dere bor i Stavanger sentrum er det veldig greit å komme seg til Sandnes sentrum med tog. Hvor i Sandnes foregår aktiviteten dere skal på?

Jeg ville kanskje overveid å leie bil.

Vågen idrettshall. Ganske midt i sentrum, ser det ut til. Men tror du vi trenger bil? Vi kan ta tog t/r Sandnes. Vi kan bevege oss rundt i Stavanger til fots og med buss, og vi kan bestille en sånn rundtur til Preikestolen med båt og buss.

Det er bare Jæren da. Og evt. Trollpikken (fnis) eller Dalsnuten jeg ikke helt vet hvordan jeg kommer meg til. Om ikke snille FPere stiller opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat