Tråd: Pedo-kunst
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-09, 18:15   #202
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Du spurte meg om jeg ville opplevd det som et overgrep om noen trykket et bilde av meg i et pedofilt blad. Jeg svarte nei, jeg hadde ikke følt at jeg hadde blitt utsatt for et overgrep. Kan du respektere det? Eller er du av den oppfatning at jeg egentlig mener noe annet, jeg er bare ikke smart nok til å forstå hva ordet overgrep betyr?

Du er så nedlatende når du gjentar deg selv med å si:"mener du fortsatt at dette ikke er overgrep???????"(med et x-antall ? bak) Akkurat som jeg nå skal innrømme at, jo...Jeg lover deg jeg skal si fra når jeg har ombestemt meg

Jeg mener ikke å virke nedlatende. Det bare forekommer så fjernt for meg ,at jeg har vanskelig å forstå det og derfor er nødt til å forsikre meg om at du har fått med deg alle aspektene og mener det du sier. Forsikre meg om at jeg ikke har misforstått deg. Og som sagt tidligere, det er selvfølgelig ikke din feil at jeg ikke forstår.Jeg kan respektere det, men synes likevel at det er trist.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat