Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 13:53   #52
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg er en storforbruker av krim og chicklit. Særlig når jeg er gravid eller i ammetåkeheimen (noe jeg stort sett har vært de siste fire årene) så er slik litteratur helt perfekt for meg. Det er bøker jeg kan lese litt nå og litt da, uten å miste tråden fullstendig. Det er også bøker som egner seg godt til reising, og siden jeg har brukt litt tid på å fly mellom ulike hovedsteder i Europa, med jobben, så har jeg fått pløyd igjennom noen bøker da også. Bridget Jones leste jeg da jeg bodde på et bittelite hotell utenfor Zürich, og oppdaget litt for sent at det var litt lytt mellom rommene. Da hadde jeg storledd meg igjennom nesten en hel bok. Stakkars naboen min.

Drømmen er å få såpass overskudd i hodet at jeg får lest litt tyngre litteratur også, men enn så lenge så storkoser jeg meg med den litt mer lettvinte sorten.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat