Tråd: Mat i syden
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-16, 11:30   #49
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat i syden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

For meg handler det ikke om å spise så mye ny mat, men med biff og pommesfrites, pasta og pizza er alt man spiser, så blir det innmari usunt. På en 14 dagers ferie så er det litt ugreit for min del når jeg ikke syntes det er sånn kjempegodt heller.

Vi spiser ikke så mye ute når vi er på ferie siden vi har kjøkken selv og jeg liker å lage mat. To uker med restaurantmat hver dag krever noe annet enn en gang i uka som vi er ute. Jeg liker mer enn det jeg skrev over for øvrig, det var bare ment som en oppramsing av det som ble nevnt som kjipt. Jeg er glad i fisk og kylling f.eks og risotto, indisk mat, enkle salater og reker. Har aldri problemer med å finne noe jeg liker verken i turistfeller eller bakgater. Jeg følte for å skrive her fordi tråden ble veldig ensidig preget av dem som er veldig lite kresne og liker alt mulig første gang de smaker. Det er ikke alle som fungerer sånn.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat