Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-16, 12:50   #13
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har to hull i begge ørene. Hull to tok jeg på ulike tidspunkter før jeg var 20 år. Begge de hullene har jeg problemer med, jeg får fort verk i de, så de bruker jeg ikke. De første hullene som jeg tok når jeg var 7 år har jeg ikke problemer med.

Men jeg hadde latt datteren min tatt flere hull hvis hun ville det. Det er jo bare å ikke bruke de hvis man ikke vil "ha" de mer.

Jeg tok også hull en da jeg var 7 og hull to i begge ører i 20-årene og var plaget med de nye hullene hele tida (tror det var fordi de var litt dumt plassert ift. brusk; dette var før piercing ble vanlig tilgjengelig og jeg tok dem hos frisør med pistol). Det var ikke verre enn at jeg lot dem gro igjen, og ferdig med det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat