Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-17, 14:09   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om PS4!

Vi har bare hatt en eldgammel Wii og Minecraft på PC, men ser at det sosiale nå i stor grad er flyttet over til PS4 i gutter04-gjengen. Så da ble det et litt uoverlagt kjøp her i går.

Jeg finner ikke helt ut av dette med brukere og network og Plus/online-medlemskap. Jeg har opprettet en bruker på meg (med network-ID), og en på poden (som automatisk ble en bibruker siden han er født i 04). Må han ha eget Plus/online-abonnement hvis han skal spille på sin bruker med kompisene, eller er det samme for begge brukerne (slik det er for spillet, lzm)? Jeg trenger jo ikke noe abonnement, men vi sleit litt med å få lagt inn på ham. Han kan selvsagt spille på min (og vi var fremsynt nok til å lage en ID han er komfortabel med å spille på), men det står jo mitt navn, da, får nære venner, så vidt jeg skjønner?

Særlig siden jeg lot meg overtale å kjøpe en voucher på Elkjøp for et års abonnement, det var jo bare teit i stedet for å kjøpe rett fra dem. Hvordan legger jeg inn den fordømte koden?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat