Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-17, 12:40   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For lite flisespikking i norsk skole?

Jeg leste den og tenkte at alle andre steder i verden oppfattes vi som heller uhøflige fordi vi har for lite høflighetsfraser og småpludring gående til en hver tid. Hun kan ikke være særlig verdensvant. Mer ro i skolen applauderes dog. Det er slitsomt å skulle lære noe når det er konstant uro og småprat og tull.

Rettskriving er viktig! Jeg er enig med henne i det og vi har fått hjem noen skrekkelig eksempler fra skolen av og til, men etter mer enn 12 år med unger i skolen tror jeg vi kan telle på to hender de gangene det har rykket i rødpennhanda, så det er ikke så ille i grunnen. Det var verre med barnehagen ... Å, du hellige jul! Derfra kom det mye rart.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat