Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-18, 22:22   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er greit å ha, men jeg bruker ikke min mye, det må jeg si. Den er veldig tung, og så er den ikke så god å steke i. Min er emaljert, hvis det har noe å si. Ting svir seg enormt lett, synes jeg. Også ved koking.

Ja, det setter seg fast! Vi snakket om det på jobb i dag fordi det var BF-tilbud på (var det?) Kitch'n? Jeg har skikkelig hatforhold til LeCruset etter at jeg kranglet med en grillpanne fra den ble kjøpt til den ble kastet (sic).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat