Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-19, 21:44   #20
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forteller du «taushetsbelagte ting» til partneren din?

Kommer an på hva det er. Om det bare blir sladder gjør jeg ikke det, men jeg kan gjøre det dersom det er noe jeg føler behov for å snakke om. Altså ting som ikke er juridisk taushetsbelagt, men som omhandler folk jeg kjenner.

Men jeg ser absolutt den med at det noen ganger er greit å ikke vite alt mulig. Jeg hadde tidligere en person i min omgangskrets som ikke hadde grenser når det gjaldt å dele ting om seg selv, sine barn, partner og venner. Det ble nokså vanskelig fordi det gjerne var ting jeg ikke hadde behov for å vite og som føltes rart når jeg også av og til også møtte disse omtalte personene og følte at jeg visste alt for mye om dem. Det gjorde jo også at jeg ble nokså påpasselig med å ikke dele noe som helst personlig med denne personen og da ble det et nokså skjevt vennskapsforhold. Og det er vel også grunnen til at jeg kuttet ut dette forholdet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat